gizemakk kızlar dogum sonrası göbek korse vs kullandınız mı? nasıl gitti göbisler? hemen kullanmalı mı?
Cancan2 Ben 15. Gün külot korse giymeye başladım ama giyene kadar zaten göbeğim neredeyse kayboldu 12 kilo verdim şuan 18. Gün 5-6 kg kaldı oda benim kendime aldığım sanırım zamanla gider sezeryan doğum yaptım
Havuc Ya benim 14. günüm şükrolsun ağrılarım geçti korseye başlayacağım fakat çatlaklar ve siyah çizgi inanılmaz kötü duruyor nasıl geçicek
Merveftm Havuc göbek çizgisi bı sure sonra kayboluyor kuzum onu hiç sıkıntı yapma. Catlaklarda hepimizin derdi 🫠 onlarda hafifliycek insallah
Zeynepdgn50 Kizlar doğumdan hemen çıkınca karnınızı saracak misiniz peki. Korse değilde bez gibi kuşak gibi biseylerle sardiniz mi gerek var mı