ssyd Selam ben burdan okudum araştırdım.
Herkes farklı birşey söyledi. Kimi gerek duymadığı için gereksiz bulmuş aldım kullanmam gerekmedi demiş, kimi tam tersi almadım çok ihtiyac duydum almadığım pişman oldum pahalıya almak zorunda kaldım yazmış.(veya çevremde mastit olup emziremeyip meme reddi yaşayanda dinledim)
Her insan kendi yaşadığına göre yorum yapabiliyor. Allahım tabi zor duruma düşürmesin. Ben Lansinoh Tekli Elektrikli olandan aldım geçen hafta. Herşeyin fiyatı değişiyor.
Bütçenizede göre tabi.