Benim bebeğim 35. Haftaya kadar baş aşağıydı 36. Hafta kontrolünde yukarı dönmüş hala öyle 37. Haftdan gidiyoruz. Bakalım 1 hafta daha dönmezse sezeryan tarihi vermek istiyor doktor. İlk doğumum normaldi bu sefer neden böyle oldu anlamadım 🫠 başka aynı dertten müzdarip anneler var mıdır acaba merak ediyorum 🥲