cananramazan merhaba hanimlar 20 haftalik ikiz hamileyim 4 boyutlu ultrason cektirmek istiyorum 500 tl diyorlar ama ben varsa bildiginiz avrupa yalasinda devlet hastanesinde yaptiriyim diyorum beni bilgilendirin lutfennnnn