Kızlar 10 haftalık hamileyim. Doktorum 1 hafta geö döllenme olduğunu söyledi. Henüz cinsiyet bilmiyoruz. Ama araştırmalarım sonucu geö döllenme sonucu kız bebek olur diyorlar. Geç döllenme yaşayıp cinsiyet öğrenen yada doğum yapan annelerden yardım istiyorum 🫶🏻🙏🏻