Ben de ayda 1-2 canım çektiğinde yiyorum. 24.haftadayım bir sıkıntı olmadı şükür. Abartmamak koşuluyla yemekte bir sakınca olduğunu düşünmüyorum. Sadece sucuk severdim mesela hiç yemedim doktor o konuda net konuşmuştu. Sakatat benzeri şeyler ve çiğ et grupları, az pişmiş yumurta vücutta bebeğe zararlı bakterilerin türemesine sebep oluyor.