arkadaşlar merhabalar ben izmirde yaşıyorum ve haliyle havalar çok sıcak benim hep öğleden sonra ikindi arası saatlerde kalp sıkışmam ve nabızlarım 158 157 140 larda oluyor hep ferritinim düşük ilaç da kullanıyorum ama bu durumu yaşayan var mı tansiyonlarım normal seyrediyor yüksek veya düşük değil
teşekkür ederim