Alinveannesi renklihersey- ben yaptırdım devlette orta riskli çıktı. Üçlü dörtlü test için özele gittim doktor yapmıyorum kesin sonuç için nift testi önerdi bende onu yaptırmadım. Çok şükür 11 günlük bi kızım var. Ameliyat esnasında ayılınca doktora çocuğum iyimi sağlıklı mı diye sordum.
Elif_p renklihersey- yani üçlü dörtlü vs içinde en gerçege yakın olan ikili test benim doktorum öyle demişti biri yapılacaksa ikili yaptır bence canjm acabalarla yasamaktansa ense vs burun bakılsın iyi olur bir nefes alırsın
BurcuArya35 renklihersey- ben yaptırdım canm 2 li test herhangi bir sorun çıkmadı fakat 36 yaşında olduğum için amniyosentez önerdiler yaptirmak istemedim Fetal DNA yaptirdim aklında olsun
Birbahargunu Yaptırdım eğer yaptırmasam daha çok düşünürdüm acaba ne diye. Sonuç kesin değil diyip bırakmak doğru gelmiyor bana verilen kan da önemli ense kalınlığı da