Canooo28 Kızlar bugün kontrolüm vardı doktor karın çevresi geriden geliyor, perinatolojiye yönlendirdi. Böyle durumla karşılaşan oldu mu acaba
Mgdk Canooo28 bana da geçen hafta öyle dedi. 35. Haftada tekrar gel kontrole beslenmesi devam etmiyosa 37. Haftada alalım bebeği dedi. Öylece bekliyorum🤷🏻♀️ sizin kaç haftalık
Mgdk Canooo28 bi sorun olmaz inşallah. Bazen sıçrama dönemi durgunluk dönemi olabiliyo gibi düşünebilirsin dedi doktor. Mesela 26. Haftadayken de 28 gibi görünüyo denmişti. Burda kaşar falan arttırıyo diye yazıyolar hep kilosunu vs ama benim doktor da hiç alakası yok almayacaksa sen ne yersen ye almaz demişti
Kubra_05 Canooo28 bende 31+3 üm bana da bugün aynısını dedi doktor 6 gün geride dedi. Size kaç gün geride olduğunu söyledi mi. 3 hafta geride olsaydı anormal bir durum olurdu hatta erken doğum sebebi ama 1 haftadqn bişey olmaz dedi. Şöyle düşün seninle ben aynı yaştayız ama bedenlerimiz kilolarımız farklı mesela öyle düşün dedi. Öyle deyince bir miktar rahatlaıdm yoksa üzülmüştüm bende.
Canooo28 Mgdk evet doğru diyorsunuz bazı bebekler genetikliğe bağlı minyon da olabiliyor. Doğunca gelişimlerini tamamlıyorlar 🥰 Sağlıklı gelsin bebişler inşallah 💖
Canooo28 Kubra_05 evet 2 haftaya kadar sıkıntı olmadığını söyledi doktorum. Şu an sıkı takibe başladık. Kan akışında yükseklikten ve tansiyona bağlı durumdan takipte kalacağız dedi.