Aymehah Ve bugun amniyosentez sivim alındı gercekten cok basit bı islem canınız acımıyor diye bilirim. Olayı zorlastıran sey ıcınde çocuğunuzun oldıgunu bilmeniz ve sonucunu dusunmek.. Yani psikoloji. Bir de ben devlette yaptırdım bekledim bekledikce kotu oldum. Baska hamile hasta insanlar kıvrananlar gordum kotu hissettim 😔 Dogum korkusu postlarinı gorunce yani basa gelen cekılır korkunun ecele faydası yok diyordum ama cok korktum 😢 Allah sifa versin hepimize basta ogluma ve kolay dgumlar nasip etsin 💞
sudamlasi Aymehah konuşmuştuk dün seninle😊inşallah sonuçların temiz gelir 1 hafta 10 gün kadar kendine dikkat et koru kendini🌼
Sinem03 Aymehah hayırlı haberler al canım dualarım sizinle 🙏🏻 birşeycik yoktur oğluşunda Allah’ın izniyle içini ferah tut annesi 😍👶🏼🙏🏻 Sonucu bizede haber et .
Aymehah Msalbyrk bebegımın kalbinde parlaklık ve bobrek genislemesi varmıs bu 2 bulgu down sendromu olabileceğine ısaret oldugu ıcın 😊
payidar Aymehah öyle birsey yktur inşaAllah rabbim oğlunuzu size bağışlasın 🙏🏻 Dualarım sizinle. Kendinize dikkat edin, lütfen ♥️
worin Aymehah İnşallah birşey çıkmaz, parlaklık benim bebeğimde de 21. haftada görüldü.. 26. haftaya girmeye yakın kaybolmuştu inan senin bebişdede kaybolcaktır🙏🏻🙏🏻
Gozdeerdem Hayırlı güzel sonuçların çıkar inşallah canim. Benimde bebeğimde kalbinde parlaklık çıktı detayli da ama doktorumuz doğuma kadar onun gececegini söylemişti.
Aymehah Gozdeerdem 2 bulgu olunca ihtimal yuzde 3 ile 5 arasında dedi. İçimiz rahat etsin diye yaptırdık 🤗 gecer ınsallah bısey yoktur 💞
BurcuAdak Aymehah geçmiş olsun canım benim de bebeğimin bağırsaklarında parlaklık ve tel böbreğinde genişleme var bende olmayı düşünüyorum geçmiş olsun hayırlı haberlerini alırsın inşallaj
BurcuAdak Aymehah evet umarım geçici bişiydir yarın özelde bi doktora gidicem onun yorumlarına göre amniyosenteze karar vereceğim 🙏🏼 😊