Nurrr_33 Arkadaşlar emme refleksi kaç günde gelişti bebeklerinizin acaba biliyormusunuz kuvezdeki bebiş anneleri 🥰
Sevvl Nurrr_33 bana gelısmedı dediler ilk emzırme de ikiside tuttu emme refleksı 34 haftada iyice gelısır
Deniztrn Nurrr_33 ne kadar erken doğduğuyla ve neler atlattığıyla alakalı.. biberon başlığı ile egzersiz yapmanızı öneririm..
Nurrr_33 bitterciko benim ağızdan beslendiler solunum sıkıntısından dolayı daha yeni geçilecek biberona yeni bakılacak refleksine
Nurrr_33 Sevvl benimkiler 35+2 de doğdu şuan 1 hafta oldu kuvezde işte 36+2 olcakti işte doğum olsaydı emzirme falan yok bizim burada biberonla bakicaklarmis oksijenden çıkmışlar artık