Kızlar 34. Haftadayım bugün kontrolüm vardı idrarda biraz enfeksiyon çıktı akıntım da var ama öyle anormal bir akıntı değil. Fitil verdi ama ben daha önce fitil kullanmadım antibiyotik kullanmıştım. Fitil işe yarıyor mu tabii ki yaramasa vermez doktor ama fitil kullanıp da çok rahatladım diyenler var mı acaba?