Kuzuletta 31 haftalık gebeyim ve vücudumda inanılmaz kaşıntı sivilceler oluştu. Kan verdim temiz çıktı ama ne olduğunu bulamıyorlar. Çevresinde böyle olan var mı
CayGetireyimMi Kuzuletta bunun cildiyeyle ilgisi yok tatlım. Kurdesen ya da kolestaz olabilirsin dahiliyeye ya da kadın dogumcuyq gidip idrar ve alt ast degeri baktirmalisin
CayGetireyimMi Kuzuletta iyi bari canım o zaman kurdesan olabilir onunda tedavisi var ama dahiliyeye git bence cikdiyeden once
cahilelafanlatamazsinyorulmaa Kuzuletta uyuz olabilir bence çünkü bu aralar salgın gibi olmuş çoğu kişide var
Cigerekacankedituyu Kaşıntı oluyor, döküntü oluyor, sonra o döküntüler kayboluyorsa kurdeşen geçiriyor olabilirsiniz. Kolestaz şüphesini ortadan kaldırmışsınız zaten.