Hayal23455 Kubra2610 bende iki ay kullandım şimdi değerim düşmüş artık kullanma dedi doktor bakalım bundan sonra ne olacak 🤷🏻♀️🥰
Kubra2610 Hayal23455 Allah gönlünüze göre versin ,merak etmeyin düştükten sonra bir sorun teşkil etmiyor boşuna strese girmeyin yani
Hayal23455 Kubra2610 inşallah bu aydan umutluyum bakalım 🙏 zaten tekrar adet olduğumda (inşallah olmam😂) tekrar kan verip baktırıcam prolaktine
Kubra2610 Sosyalciniz 47ydi..bir ay kullandım doktor korunmayabilirsin gebelik belirtin olursa bırak demisti..ben bir ay kullanıp korunmayı tercih ettim.biraktigim ay yani ikinci ayda hamile kaldım.tekrar baktirmadim