Merhaba, ben 2 hafta önce doğum yaptım. Bebeğim de küvözde, ona çıktığı kadar süt sağmayı göndermeyi deniyorum. Daha da orada kalacak gibi. Azıcık psikolojik açıdan toparlamak kafamı dağıtmak için kil maskesi, göz kremi filan aldım, zaman zaman indirimden topladım. Hepsi de daha önce kullandığım ürünler. Ama tereddütlüyüm süt verirken her ürünü kullanmak doğru olmaz biliyorum, doktora sorsam da spesifik olarak bazı içeriklerle ilgili bilgi verir mi emin değilim. Siz deneyimli annelerin fikirlerini ve deneyimlerini öğrenmek istedim bu konuda. Örnek olarak elimde olan ve kullanmak istediğim ama tereddüt ettiğim bir kaç ürünü aşağı bırakayım da bakın. Belki arasında araştırıp kullandıklarınız vardır.
(Gebelik döneminde cildim tamamen sivilce, yağ ve siyah nokta oldu, izleri de kalıyor, ondan bu kullanma ihtiyacım)