Selam kızlar ben şuanda 10 haftalıkım ve şükür çok rahat geçiyor hamileliğim hiç kusmadım aşermedim tiskinmedim benim gibi olanlar var mı bazen diyorum kendi kendime bişey mi oldu evam yapıyorum hiç bi belirti olmadığı içim sağ Salim alalım bebişlerimizi kucağımıza🌸🌸🌸