nebakiyonkomikmi ay vazelin çok zararlı, petrolün yan ürünü. Bence yapma öyle birşey, vajinanın florasının içinden geçersin😩 bir kere öyle içinden geçmişliğim var, 1.5 sene çektim, zar zor düzeldi. Bu nasıl tavsiye Allahım, uzaktan eğitimle mi doktor olmuş🥺