20 haftaligim 19+5de muayneye gittigimde doktorum bagirsak parlaklik var daha once kanaman oldumu diye sordu. Hayir dedim. Bazen boyle olabilyor onemli birsey degil duzelir dedi. Ama korktum tabi internetten arastrdigimda cok farkli seylerde yaziyordu. Aranizda boyle olup sonradan duzelen oldumu