Prensesannesi14 nidacyln normal mi olacak doğum bildiğim kadarıyla normal doğumlar için sonlarda bırakın diyorlar kasılma sancıları durdurmasin diye doğumu engellemesin diye Ben 38 den sonra bırakacağım
nidacyln Prensesannesi14 evet canım normal istiyorum ama 40+1 olucam birazdan gerçekten hiç sancım olmadı daha. Keşke doktorum içme deseydi sordum iç demişti
Prensesannesi14 nidacyln hmm anladım siz yinede tekrar sorun böyle bir söylenti War diye bakalım ne diyecek