Duyguyanecigi Merhaba arkadaşlar kızımıza isim düşünüyoruz sizce Ceylin Neva nasıl olmuş biz çok sevdik ama dışardan fikirlere ihtiyacımız var ya da başka nevanın yanına önerilere açığız😍😇
Hizligonzales Duyguyanecigi siz begendiyseniz icinize sindiyse yeter bence. Sahsen ben ceylin isminden pek hoslanmiyorum ama neva kulaga cok guzel geliyor
Mavisim3457 Duyguyanecigi Bende beğeniyordum eşim istemedi. Nevar ne yok andırıyor diye😆😆😆😆😜. Başka isimler düşünüyorum bende. Size öneri olarak ADA aklıma geldi neva ada ☺️
elif-asil Duyguyanecigi bnce baskalarına sorarsan içinize Kürt düşenler ya da demiştir söz isim için değil sadece herşey için bu böyle… Bence en önemlisi esin fikri ikinize de güzel geliyorsa anlaşyrsnz dışarıya hiç fikir sormayın deneyimli bir anne olarak diyorum…