Kızlar biliyorsunuz ki öğlen post açmıştım 8 tane döllenen yumurta vardı eğer gelişimlerimdembozulma, durma vs olmazsa 1i transfer edilecek. 7 tane kalacak geriye. Yedisini de mi dondurmalıyız? Yoksa 2-3 tane yeter mi? Açıkçası bana kalsa hepsini dondurmak istiyorum. Kıyamıyorum diğerlerini imha etmeye. çok hassas düşününce belki onlarda sağlıklı embriyo ve yaşayacaklar. Canilik yaparmısım gibi geliyor. Yani ilk etapta hepsini dondursam aradan 2-3 yıl geçse yine imha edilse aynı hesap şimdiden iki üç tane koydursam da aynı hesap. Açıkçası biraz moralim bozuldu internette ihtiyac kadar yumurta toplanıp embriyo yapılmalı diyorlar. Kafam çok karışık. Keşke öyle mi yapsaydık :(
Alo fetva’yı aradım onlar da aynısını söyledi sadece başkalarının da kullanabilme ihtimalini düşünerek imha edilebilir dediler. Ama yinede benim içim hiç rahat değil