kckfalmily @esmerella37 yanılma hakkını bende kullanmışsın sanırım bi benimkini bilemedin😇😊 erkek dedin kız cktı⚘🌼
Seher112 esmerella37 bizimkini de bi siz bildiniz herkes erkek dedim siz kız dediniz dr da kız dedi☺️
Mltsnl esmerella37 aynen valla inşlllah beni de bilmişsiniz kaç kere sordum hep erkek dedin inşlllah çıkar ☺️