ikinciannelikicin Kizlar burda bi cok kisinin kan degerine yorum yapmisimdir ama terzi kendi sokugunu dikemezmis isin icinden cikamadim. Tup bebek tedavisi gordum transferden sonra 10.gun kan degerim 824.6 cikmisti 12.gun 1791 cikmisti. Dunde saglik ocaginda kan verdim. 15.gun 6990.59 cikmis😲
svmeybgl ikinciannelikicin ikiz olması kesin değildir ☺️ Siz keseleri görene kadsr sabırla bekleyeniz 🤲🏻 Allahım gönlünüze göre versin
ikinciannelikicin Sevilayankara06 iki embriyo transfer edildi ama ikiz olunca bu denli artis olur mu?
Sevilayankara06 ikinciannelikicin neden olmasııınnnn ayyy maşallah Rabbim kucağımıza da almayı nasip etsin ümmeti Muhammed’in hanımlarına inşalllaaahhh
ikinciannelikicin Sebahat42 Allah razi olsunnn. 🤗💕 ayy ikiz diyince bile tuhaf oluyorum sevinsem mi uzulsem mi
ikinciannelikicin Sebahat42 orasi oyle de sonrasi. Kucuk olurlarsa kuvez falan gerekirse Allah korusun. Sonra biri aglarken digerine bakmak. Buyutene kadar turlu turlu sinav 😊
ikinciannelikicin svmeybgl oyle yapiyorum keseyi gorene kadar doktorlar bile kesin konusamiyor. Doktorum olabilir dedi cunki cift embriyo transferi yapildi ikiside tutmus olabilir dedi. araligin 4une randevu verdi.
Semaburak ikinciannelikicin hayırlı olsun canım ama ikiz gibi değil sanki 2 2,5 kat falan artmış ki Rabbim gönlünüze göre versin kesen gözükür artok bakmadı mı bizede haber ver :)
ikinciannelikicin Semaburak tesekkur ederimmm. yok canim doktor araligin 4une randevu verdi. Ikiz olabilir ikizse gec gorunur dedi hem kalp hem kese gorucez insallahhh.
ikinciannelikicin Dileqim BurcuY Insallah kizlar herkesin hakkinda hayirlisi olsun. Saglikli olsun bebeklerimiz