Nilgun-95 hayır hiç gitmedim 24+4 haftalık hamileyim bana göre normal hareket ediyor çünkü sabah yada gece muhakkak hareket ediyor ben uzanınca gün içinde de hissediyorum 😊 eğer normalde çalışıyorsanız hareket halinde olduğunuzdan hissedemeyebilirsiniz bence dinlenin birde tatlı şeyler yiyin sonra doktora gitmeyi düşünün hareket etmezse