Sibel_72 balığın kesinlikle dikkat edilmesi gereken bir husus olduğunu düşünüyorum ton balığını konserve yiceksen konserve yiyeceklerde zararlı yenmemesi gerekiyo zaten dip balığı olmayan balıkları yemelisin bence ben palamut alıyodum benim babam balık çok tutar şimdi onun tuttuğu balıkları yiyorum bende gebeliğimin başında suşhi yemiştim ama zararlı olduğunu bilmiyodum sonradan hiç yemedim