Hsrt80 35+1 olduk bugün şükürler olsun 🧿🙏🧿 çift yumurta ikizi tüpbebek 🙏 erken doğum riskine rağmen bu haftaya yata yata da olsa geldik çok şükür 🙏🙏 takipleri sıklaştırdı doktorumuz. Ben de iyice ağırlaştım, oğlum kafasını doğum kanalına yerleştirmiş, o yüzden yürümek biraz can yakıyor. Ama binlerce kez şükür ki gelişimleri iyi, ben idare ederim bir şekilde. Rabbim hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin, sağ salim kucağımıza alalim ınsallah 🙏🙏🙏