Userajsjcbbc Kızlar diplere boya değmeden ombre yaptırmanın bı zararı var mı sizce boyatan oldu mu aranizda ? Kaçıncı haftadan sonra boyattiniz
Gamzeuzunn Userajsjcbbc 36+1 im geçen cuma diplere gelmeden baya yoğun sarı yaptırdım maske takın gram koku gelmiyo :))
Userajsjcbbc Bende 3 aydan sonra boyanabilir diye duydum 12 haftalık olucam boyatmak istiyorum ama boyatan var mı sormak istedim
Lajanam 16.haftamdan sonra diplerini boyamadan boyattım. Şimdi 36+2 deyim yine diplerini boyamadan boyattım, doktorum çok hava alan Bi yerde boya veya boyat demişti
Gulsbaby Ben üçüncü aydan sonra iki kez dip yaptırdım. Uzun araştırmalardan sonra. 35. Haftadayım şükür sorun yok.