Kızlar oğlum haziran sonu temmuz başı doğacak in şa Allah. Yazlık takım arıyordum,istediğim gibi birşey bulamamıştım. Trenyol’da karşıma çıktı bu takım. Civil markasının. Sarı ve haki rengi var. Sipariş ettim ama daha gelmedi. Tam istediğim gibi. Burda görüyordum anneler yaz için bebeklerine uzunkol mu kısakol mu giydereceğini karar veremiyordu. Bence böyle birşey tam yaz bebekleri için. Size de fikir olsun diye bırakıyorum buraya. Siparişim gelsin öyle de paylaşırım😊
