belemirselinn Geçenler de uzun uzun doğum hikayemi paylaştım ancak onun kadar onemli bir konuya değinmek istedim. Anne sütü ve emzirme. Sezeryan ile doğumda annenin sütünün gelmesi çoğu annede 72 saati bulmaktaymış ben böyle birseyi hic araştırmamıştım önceliğim normal doğum olduğu için. Arden Bulut doğduktan sonra emzirmem icin hemşire getirdi zaten oturmak imkansız dikişlerden ama annelik iste can yansa da emzirmek icin uğraşıyorsunuz ama sut yoksa malesef olmuyo üstün e benim birde meme ucumda yoktu hic tutamadı. Sonuç olarak hemşire biberonla mama getirdi yedirin sonra da emzirmeye çalış dedi. Malesef 2 gün hastanede emzirmedim ve hep mama verdiler. Bugum 23. Gün hala sağıp veriyorum tutmuyo memeyi uğraşıyorum ama olmuyo. Demem o ki doğumdan once araştırın hastane bebegi beslemeyi nasil yapiyo sizler de altarnetif yolları öğrenin şırınga minik bardak vs. Nacizane fikrim biberon vermeyin. Ayrıca göğüs ucu çıkarıcı minik pompalar var onlardan da edinmenizi tavsiye ederim. Şuan elektrikli sağma makinası kullanıyorum, gene inerim elektrik li almanız once manüel aldim ama olmuyo, kullanması zor can yakiyo.. Herkese selamlar
goncacan belemirselinn benimde önümüzdeki cuma gunu dogum canım ama simdiden süt geliyor sorun yasamam diye düşünüyorum. Sizinde önceden geliyor muydu onu merak ettim
Atlarlayasayan İlk bebeğim de kaşıkla vermelerini istedik ve annem yanımda olduğu için devamında kaşıkla verdik 1.gün 2. Günden itibaren memeyi tutmada sorun yaşamadı çok şükür.