civcivsuyum Kızlar ben devlet memuruyum. 32.haftamda çalışabilir raporu aldım 37de izine ayrılmam gerekiyor 37.haftada da çalışamaz raporu mu almam gerekiyor
busraydnc civcivsuyum hayır 32. Haftada 37 e kadar çalışabilir raporu alırsanız 37 de tekrardan rapor almanıza gerek yok direkt çalışamaz raporunuz başlıyor
Aysnrbtnn busraydnc merhaba ben 37 haftalık oldum ayrıldım izine ama doktorum rapor yazmadı otomatik düşer sisteme dedi 3 ay olarak mı düşer doğum öncesi 1 ayını çalıştığım için yoksa 2 mi kafam karıştı biraz
busraydnc Aysnrbtnn o hesaplamayı inanın bilmiyorum çünkü tam haftalar tutmayabiliyor mesela ben 37 de izine ayrıldım 38+5 de doğum oldu 15. Haftanın başında işe geri başlayacağım
busraydnc Aysnrbtnn doğum yaptıktan sonra sgk ya doğum raporunu götürüyorsunuz ya orda yazıyor işe başlama tarihi e devlete de düşüyor aynı zamanda