Htccprz ben anemi taşıyıcısıyım hamileliğim de dahil nerdeyse sürekli 9 dur kanım.. doktorunuz gerekli tedaviyi yapacaktır mutlaka.. ben kan ilacımı günde 2 kere içiyordum, Doğumdan sonra da devam ediyorum.. kuru üzüm, kırmızı et gibi yiyecekler destek oluyor.. bir de bana en iyi gelen şey keçiboynuzu özü ama bunu doktorunuza sormadan içmeyin, bayağı şekerli çünkü.. ben iki Doğumumdan sonra kullandım..