birannis_ Yok yaa çok normal bir durum utanmanıza gerek yok 😂 Koray beyin kendisi o kadar rahat o kadar profesyonel ki yanında en son utanabileceğiniz doktorlardan biridir. Rahatlığı sizide rahatlatır, güler yüzlü, şakacı, tatlı bir adam ben çok memnunum kendisinden enerjisi var en önemlisi 💥