Sevgilv evet iki çizginin de net pozitif olması gerekiyor koyu çıkmalı yani. Bu test iyi değil ama :( daha önce denedim de insanın kafasında soru işareti bırakıyor, ikilemde kalıyosun. Eğer tekrar alacak olursan innovita çubuk test almanı öneririm hem daha hesaplı, eczane de çok pahalılar hesap yapınca dediğim daha ucuza geliyor. Benim söylediğim biraz pahalı ama içinde 20 tane falan var ekstra da gebelik testi falan hediye gönderiyorlar