Adenks Kızlar bugün genel muayeneye gittim doktor bi sıkıntı yok oğlana da benziyor ama tabi kesin olamaz dedi bu haftalarda kız mı erkek mi nasıl anlıyorlar neye göre benziyor diyorlar
symag Adenks 12. Haftayı bekle bence 2 li test yaptirirsan orada ense kalınlığına falan bakıyor orada net belli olabilir.
Deletedmom_103 Adenks bana da 10+5 ilk tahmininde bulundu. İkilide de yine aynı cinsiyeti söyledi ama hazırlık yapma nolur nolmaz dedi
symag Yareneylul farklı bir cihazla bakıyor yakınlaştırıp ense kalinligini ölçüyor. O zaman gösterirse kendini söyler
babyasyanil Coook erken söylemiş kuzum kız bebeklerdede vajina çıkıntısı oluyor çünkü yada kordon önlerine geliyor 16 da net öğrenmiştim
Adenks babyasyanil ya evet çok çok erken bi zaman ne bileyim niye öyle oğlana benziyor dedi bakalım nolacak yani erkekte olsa kız da olsa başımız üstüne ama ilk çocuğum ya kız olmasına hevesleniyorum🤭