Mochi bence mutlaka görüşün. Bize aile hekimi gebelik olunca bakacaksınız dedi, kadın doğumcu doğumdan sonra dedi. En son çocuk doktorumuz gebelik öncesi de gebelik sonrası da öğrenebilirdiniz dedi. Evet gebelik esnasında öğrensem aldırmayı düşünmezdim ama durumu kabullenir, tedaviyi araştırırdım. Doğdu 6 ay daha bebeğin kan değerlerinin normalleşmesini bekledik çok şükür normal her şey ama 15 ayım korkuyla geçti. Mutlaka yaptırın testi, en azından doğum sonrası için bir inşallah olumlu ya da olumsuz bir veriniz olur elinizde. Rabbim sağlıkla kucaklamanızı nasip etsin🌺