Kızlar 10+5 günlük bebeğim dün kontrolüm vardı doktorum haftasıyla uyumlu güzel dedi ama hiç hareket etmedi uyuyo keyif yapıyo dedi dürttü falan uyandıramadı sonra 3 hafta sonrası na randevu verdi ense Kalınlığı na bakıcaz dedi hiç kıpırdamaması normal dimi sizin nasıl? İlk kızım bu haftalarda kıpır kıpırdı annelik işte merak ediyorum