Kızlar bir konuda fiktirinizi almak istiyorum. İkili tarama testinde Free Beta 50 altında olursa erkek 50 üstünde olursa kız diyorlar doğruluk payı var mıdır aranızda bu konuda bilgisi olan var mı acaba ☺️ doktorum önce kız dedi iki hafta sonra erkek dedi 27 haftalığız kendini ters çeviriyor göremiyoruz. Sağlıkla gelsin tabi ama insan yine de öğrenmek bilmek istiyor 🌸