Minnakkurabiyeveannesi27 wintersun oğlumda 13. Haftada öğrenmiştim yanılma olmadı şuan yine hamileyim bakalım buna da kız dedi inşallah yanılma olmaz
Mavisim3457 wintersun Benim 15+6 da kız görünüyor lakin yanılmalar olabilir kesin bilgi 20.haftada belli olur dedi doktor. Bende 19 hazirana randevu aldım 20. Haftaya denk geliyor bakalım değişecek mi? Ben de annemde rüyamızda kız gördük bakalım sağlıklı olsun da. 🥰🥰
Aytekinnn wintersun 13+1 haftada kız olduğu denildi yüksek değerle. Şimdi 20 haftalık. Detaylıda bakıcaz yine inşəAllah
wintersun Mavisim3457 Ben 12 haftalık hamileyim ikili tarama testi olcam belki doktor tahmin yapabilir bende aynı şekilde rüyalarımda hep erkek çocuğu görüyorum hayır olsun inşallah sağlıkla kucağımıza alırız🥰🥰
Mavisim3457 Selinakbas Allahım sağlıklı sıhhatli ömürler versin inşallah, cinsiyet önemli değil. Herkesin gönlüne göre versin inşallah.
Selinakbas Aytekinnn Valla ben hiç gormedim ama kayınbabam hep kız görmüş bizde erkek olduğunu öğrendik ♥️
Betulturkmen wintersun 11+5 te yüksek oranda erkek dedi sonraki haftalarda tamamen emin olduk erkek değişmedi. 17.haftadayız
imrn_smsk wintersun İkizlerime hamileyken 16.Haftada öğrendik erkek ikiside şuanda büyüdüler 10 aylıklar şimdi 3. Ye hamileyim henüz 6 haftalık bakalım bunda ne diyecek herşeyin hayırlısı inşAllah❤️
Selinakbas elifyrt1923 Valla bende öyle biliyorum kuzum, bizim kayınbabam çocuğumu hep kız olarak görmüş rüyasında ama erkek bebek annesiyim 🥰♥️ ama görenler de varmış öyle çocuğunu rüyasında, bana da eşimin babaannesi söylemişti ♥️
ugurcicegi Haftada erkeğe benzetti %60-70 erkek dedi 15 bitince kıza benzetti doktor ama tam kendini göstermedi bebişim daha da doktora gitmedim 2 haftaya gideceğim çatlamak üzereyim meraktan 😂😂
Mrlsoykrn wintersun 13 haftada erkek dedi 16 da başka doktor kız olabilir dedi bu gün kendi doktorum kız dedi 🥰
Nedemekgebeyim Haftada doktor usg bakarken kendim gördüm erkek olduğunu doktorda evet erkek dedi sasmadi. 😂