SenaKurtuluncesoy Kızlar selam 4+4 teyim. Henüz dr gitmedim gitmeli miyim kan ve idrardan öğrendim gebe olduğumu
Mochi SenaKurtuluncesoy bir şikayetiniz yoksa şiddetli ağrı kanama gibi, bir de beta takibi yapın tabi sorunsuz ilerliyorsa 5-6 hafta civarı keseyi görmeye gidebilirsiniz hayırlı olsun🌸
SenaKurtuluncesoy Mochi teşekkür ederim 🥰 Ağrı derken kasıklarım ağrıyor zaman zaman ani hareketlerde eğilip kalkarken
Mochi SenaKurtuluncesoy ani hareketlerde normal ara ara dinlenince geçen çok kıvrandırmayacak şekilde ağrılar normal rahim büyüyor vücut alışma aşamasında☺️ beta da sorun yoksa bekleyin. Keseyi görmeye gidersiniz 10 gün sonra da kalp atışı için çağırır dr muhtemelen