Hanımlar belki aranızda bilen bilgi verebilecek olan biri vardır yiye sormak istedim .37+3 olduk bugün geceden beri boğaz ağırısı grip burun tıkanıklığı ve ak akıntısı bide 38 derece ateş tüm vücudum çok ağrıyo kasıklarım da dahil yürüyemiyorum hiç doktora gitmelimiyim ben napıyım şimdi hasta hasta doğum olmaz sezeryan olacaktım 12 Haziran da dayanacak halim yok parol içtim ballı limonlu ıhlamur tavuksuyu çorbası vitaminleri mi de aldım hep başımı dahi kaldıramıyorum yataktan