Nergiz1 Azcık daha dursun içinde bence🤣 anne karnında durması bebeğin daha iyi derler bilmem doğru mudur😀🐿
Ruyagibi1 Durmuyor ki onun çıkası benim doğurmayasım var 1 hafta daha dayansa sancılarım geliyor ben uyuyorum