muhtesemgunes Sevgili anneler benim hiç ağrım sancım yok ama en başından beri karnım çookk belli . Sizlerde durum nedir ? Anksiyetem olduğu için belirsizlik kafama çok takılıyor.
Ihlamurrengi muhtesemgunes Benim de yok. Göğüsler de diri değil eskisi gibi. Korkuyorum. Yarın kontrol var
OptOzen Karın belirginliği işi kişiden kişiye değişiyor ki. Kafanıza takacak bir durum yok bence :) ben de 14.haftamdayım ama hala karnım çıkmadı. Arkadaşımın ki bayağı çıktı mesela. Olabilir yani stres etmeyin boşuna
muhtesemgunes Çok zayıf olduğum için kabak gibi belli 4 kilo aldım şimdiys kadar. 😅😅 Rahat geçiyorum en başından beri sadece çok fazla stres yaptım