Esrayldrmmm Kızlar bugün kalp atışı için gitmiştik doktor iki kese gördüğünü söyledi birinde bebek var ve kalp atışını duyduk diğer kese var fakat içi şu an boş bebek yok ama oluşabilir haftaya gel kontrol edelim dedi bu şekilde bir durum yaşayan var mı?