miniklerinannesii00 hayirli olsun canim, benim de tüpbebek ve ikiz, ne kadar guzel bir heyecan bu, seni en iyi ben anlarım. 40 yaşımda rabbim nasip etti de yaşıyorum bu duyguyu. Sen olumsuz düşünme asla.rabbim ol diyor ve oluyor. Dikkat et sadece, çoğul gebelik hassasiyet gerektiriyor. İyi beslen, hep pozitif düşün. Kendini yorma. Ben de erken doğum riskine rağmen yata yata 35i doldurdum. 36. Haftadayiz, her an gelebilir yavrularım. Sen de saglikla kucağına alırsın inşallah, bol bol dua et canım. Allaha emanet ol 💝🧿💝