Kızlar 31 haftalık hamileyim normalde bu zaman kadar bebeğimde herhangi bişi yoktu. Ama doktor bebeğimde sol böbrek büyümesi olduğunu söyledi. Ama yatış pozisyonumla alakalı olduğunu söyledi ben son bir aydır sol tarafıma çok dönük yattığımı söylemiştim. Yatış pozisyonlarımı değiştirirsem düzeleceğini söyledi hani cok büyük bi ilerleme olmadığını söyledi az bir genişleme var diyor. Sizde böyle olan var mı gerginim birazcık 🥹🥹🥹🥹