Naznaz123 Arkadaşlar perşembe günü sezeryanım var be bugün ebe uyuşturulmadan takıldığını söyledi korkuyorum ya iğne ve sonda dan
birminnosannesi_ Naznaz123 benim canımı çok yakmıştı o hatta iğneden sonra taktıkları zaman bacaklarımı bi anda geri çekmiştim.
Minnosaannee Naznaz123 öncelikle hayırlı olsun canım, hiç sezeryan olmadım, ama olanlardan çok duydum hiç acıtmıyormus , ve Bi arkadaşım da şey demişti, ben rica ettim uyuşturulduktan sonra takmalarini istedim öyle yaptılar dedi
Nazlimom Naznaz123 uyuştuktan sonra taktılar bana söyleyince uyuşma sonrasıda takıyorlarki postlarda öyle okumuştum
egesmommy Naznaz123 sonda hiç acıtmıyor ama bana uyuşturulduktan sonra takıldı çıkarırken uyuşukluğum geçmişti ama acımamıştı
Bet1 Naznaz123 ne takılırken nede çıkarılırken hiç farketmedim hatta hemşirenin elinde çıkarınca gördüm bende sonda mi vardı dedim 😂 aniden gelişen acil bir sezeryandi hemen belden uyusturulmustum hiç görmedim o yüzden takılırken
Tmtugbaa Ben doğum yapmadım ama geçmişte bi kaza geçirmiştim ve sonda taktırmıştım. Ağrılı bi işlem değil çok basit kendini kasma benimki uzun süre takılı kalmıştı hareket edince azıcık acıyordu ama gerçekten kafaya takılacak birşey değil.