Caglasmz Yncygt aynen devlette bir ödeme yapmıyorsunuz ben sadece vitaminler, ilaçlar vs totalde 2k vermişimdir rapor çıkartmadım henüz 2 yada 3 hakkın oluyormuş eğer tutmazsa diye sonraya sakliyorum hakkımı
Marsmelow Caglasmz aşılama raporunun tüp bebek raporuyla ilgisi var mı ? Yani şöyle söyliyim. Ben ilk aşılama için rapor çıkarttım. 2 başarısız aşılama olursa tüp bebek raporu çıkartıcam. Sorun olur mu ?
Caglasmz Marsmelow açıkcası pek emin değilim ama sanmiyorum. Perşembe test yaptırmaya gideceğim eğer unutmazsam sorarım muhakkak doktoruma