Evet arkadaşlar 35 haftalıkken kontrole gittim ve doktorum nst’ye girip öyle muayeneye gelmemi söyledi bende öyle yaptım ve bebeğin kalp atışları çok güzeldi fakat sancılarım 60 a kadar çıktı ama nedense ben hissetmiyordum🥴 muayene odasına girdiğimde doktorum doğum sancılarının başladığını ve serum vereceğini söyledi tamam dedik alttan muayene edicekti fakat karnımdan muayene edince anladık ki serviks uzunluğum iyi rahmimde açılmamış hiç alttan muayeneye ve seruma gerek yok bu sancılarının olması hatta iyi bişey doğuma hazırlanıyor vücudun dedi 2-3 haftaya doğurursun gibi görünüyor böyle giderse tutmaya çalışalım daha bol bol dinlen dedi ama ben sancıları hissetmediğim için çok korktum ya doğum sancılarını öyle çok şiddetli hissetmezsem evde doğurursam diye korkmaya başladım🥹🥹yani doğum 100 lerde başlıyor diye okumuştum ben 60 ı bile hissetmedim🥴🥴 Kızım çok sağlıklı ve keyfi yerindeydi 2.800 kilosu vardı maşallah🧿🧿benim gibi bu durumu yaşayan varmı 36-37 haftalık doğuran varmı aranızda