Kızlar dün gece yarısı sanki regl oluyormuşum gibi aşırı bir kasık ağrısı çektim çok umursamadan uyudum bu sabah uyandığımdan beri rahimde baski var hissediyorum altıma yapcak gibi hissediyorum sürekli 31 haftalık gebeyim yaşayan varmı böyle bir durum acil yanıt verin lütfen