Vilvilvil Hanımlar sat 3 mayıs beta 767 çıktı değer nasıl yaklaşık 4 haftalık hamile olmam gerekiyor varsa eğer
cahilelafanlatamazsinyorulmaa Vilvilvil değeriniz çok iyi çıkmış betaya göre değil son reglinize göre hesaplanıyor
ElifKarata Vilvilvil benm sat 3 mayıs 8 inde randevum var bakalm bugün 1423 çıktı umarım o gün gözükür kese. Vajinal ultrasonda görülür karından gozukmese bile diye düşünüyorum . Dis gebelik tekrarlama ihtimali var bende tedirginim hala sevinemedik gitmeden
ElifKarata cahilelafanlatamazsinyorulmaa merhabalar benm de sat 3 mayıs 31 mayıs ta 200 dü beta 5 haziran bugün 1423 çıktı daha once dış gebelik geçirmiştim anlıyorsanız bilgilendirirmisinz değer araları nasıl 8 inde randevum var ama merak ettm bide acaba kaç haftada kese ve bebek görülür bilginz varmi
ElifKarata Vilvilvil yükseldi sonra düşmeye başladı değer den çok ağrisi kötüydü direk anlıyorsunuz zaten 2 kere iğne yapıldı 2.ignede düştü